Włocławek dołączył do grona największych miast w Polsce, w których organizowane są wydarzenia pod nazwą „Czwartek Social Media”. „Czwartki” zachęcają do spotkania się osób, które zainteresowane są tematyką mediów społecznościowych, reklamy, a także marketingu.
We Włocławku to będzie już drugie takie spotkanie. Zainteresowani spotkają się w czwartek 22 sierpnia o godzinie 18:00 w kawiarni Spoko Cafe przy Warszawskiej 8, żeby wysłuchać prelekcji przygotowanych przez prelegentów.

1. Czwartek Social Media we Włocławku – Aftermovie

Ile może zarobić vloger na swoich publikacjach w YouTube? 🤔 Jakie wyzwania czychają na zarządzających kanałami społecznościowymi klubów sportowych, gdzie w grę wchodzą emocje tysięcy kibiców? 🏀 Tego mogliście dowiedzieć się podczas 1. Czwartek Social Media we Włocławku! 🤓 Bartosz Bujarski FOTO przygotował dla Was relację wideo z tego wydarzenia. Do zobaczenia na kolejnym spotkaniu! 😎

Opublikowany przez Spoko Cafe Wtorek, 30 lipca 2019

Pierwszy wystąpi Witek Wasilewski, właściciel agencji PLAN, która stoi za komunikacją takich marek jak Marwit, czy Szkoła Żak w mediach społecznościowych. Witek opowie o różnych smaczkach pracy w marketingu.


Drugie wystąpienie będzie należało do włocławskiej fotografki, Marty Szczepańskiej. Jest odpowiedzialna za projekt „MARTA FOTKI WARTA”. Marta opowie o tym, jak z niedoskonałości zrobić swój atut.


Patronem wydarzenia jest PWSZ Włocławek, który pomaga także w kwestiach technicznych.
Kto stoi za „Czwartkami Social Media” we Włocławku? Głównym pomysłodawcą jest Patryk Ciechanowski, wykładowca PWSZ na kierunku „nowe media i e-biznes”. Pomaga mu w tym trójka znajomych: Bartek Bujarski, odpowiedzialny za grafikę oraz wideo; Kamil Kazimierczyk, odpowiedzialny za kontakt z mediami oraz promocję wydarzenia, a także Piotr Pakulski, ekspert od spraw technicznych.

Dla aktywnych uczestników są przewidziane drobne upominki. Poprzedni „Czwartek” odbył się w lipcu i zgromadził ponad 50 osób, które wysłuchały wystąpienia Marcina Okoniewskiego, czyli „Okonia w sieci”, który mówił o tym, jak osiągnąć sukces w niszy, a także prelekcji o zarządzaniu kryzysem w mediach społecznościowych wygłoszonej przez Michała Fałkowskiego, media menagera Anwilu Włocławek.

Salon materacy Włocławek